Fjärrvärmen avstängd 9-10 juni p.g.a underhåll

Tisdag 9 juni 06.00 - Onsdag 10 juni stänger vi av fjärrvärmen i delar av centrala Malung p.g.a underhåll.
Kommunen underhåller vårt fjärrvärmenät och under perioden kommer därför avbrott att ske i fjärrvärmeleveransen (värme och varmvatten).
Vi arbetar för att återställa leveransen så snart som möjligt, ambitionen är att bli klara under onsdagen
Vid frågor kontakta kommunens servicecenter.
Kontakt
Sidan uppdaterad: 2026-05-21
%20TingshusetIllustrationTrans.png)